Pages

Sunday, October 2, 2011

WAC MEMBER

assalamualaikum warahmatullahi wabarkatuh semua pembacaku yang ku hormati...:) maaf la ya, entri yg latest skrg hanya beberapa ayat sahaja..mungkin xde idea yg b ernas kot..biasa la tym kja ni susah skit mau ngadap skrin komputer..."MY FULL COMMITMENT"...hehehehe....so, kadang2 ja la, bila ada masa baru bleh on blog n wat new post... new post pun sket je...hehehe...xde idea kan...hahahahahaha.... setelah lama menjalani liku2 yg berlaku semasa belajar di Universiti, selama itu la x jumpa dah kawan2 yg pernah mengikuti wilderness camp di Langkawi....start 2006, tiada masa yg sesuai mau jumpa kawan2, kdg masa cuti sem nda sama ngan kawan2 lain..n ada yg dah kja...susah sket coz ada komitmen masing2 kan... member yg pertama yg aku jumpa setelah terpisah slps program tu, adalah budak melaka...mungkin tahun 2008 kami contact semula...x sangka kami bleh jumpa kembali...tapi kawan2 yg lain hanya tinggal memori n khabar sahaja... aku bersyukur kerana kami masih contact until skrg..selalu tukar2 cerita, nasihat n pengalaman kerja...best gak klu ada kawan gni kan...:) n yg aku nda akan lupa, setiap kali exam semester mesti mau fight each other,..sape kalah exam, spend la...x kesah apa pun..kdg blnja men boling...pizza, secret recipe..tp, seingat aku, bila aku klh, aku ada gak keluarkan duit, tp almost mcm dia ja yg keluarkan duit...hehehheehe.....kdg, sama2 keluar duit...memang lawak la....hahahahaha... member yg kedua, dr sabah gak...lama dah nda jumpa..tym kem d langkawi tu la saat pertama dan terakhir jumpa...kami juz contact via FB, chat...nda sangka plak tahun ni, jumpa dia semula...hahahaha...hampir 5 tahun nda jumpa dia ni...hahaha...ada gak cta yg d kongsi bersama...hahahaha...thank you kawan2 ku..:) kawan2 yg lain, nda tau pa kabar mereka semua....nda sempat jumpa tym stadi d nilai dulu..maaf ya kawan2...hope kita akan jumpa semula..insyaALLAH...:)

No comments:

Post a Comment