Pages

Wednesday, March 14, 2012

2 IPG

30 Jan aku telah lapor diri di IPG KPT, KL...mula2 berdebar gak tp nasib baik ada Kak Jimah, Kak Diana, Najah, Ekin Bahrin..so, ok gak la walaupun d KL..ada juga yg aku kenal..:) mggu orientasi bermula, walaupun kami x satu kumpulan, saya bersyukur kerana kawan2 dlm group ak tu mmg best2...:) awal berkumpul mmg x biasa n rasa mcm x bleh masuk, tp bila dah nak posting ke sekolah, mcm sedih plak nak berpisah ngan dorg. aku di tempatkan d sabah, yg lain2 semuanya d semenanjung...klu da rezeki bleh jumpa semasa interaksi mac...ada yg dah pesan minta tlg bawa kuih cincin n amplang...hahahaha....akan merindui korang semua..:) bila mengetahui yang pelajar IPG Semenanjung yang dapat posting d Sabah n Sarawak, ak rasa sedih pula coz mungkin x akn jumpa dorg yang berada d IPGKPT kumpulan Bahasa Arab 2 dan mentorku...bila keputusan diperolehi, ak dpt IPG Keningau..berdebar gak la walaupun tempat sendiri...ya la, kan sblm ni kawan2 kat IPGKPT, so bila jumpa kawan2 baru mcm x mesra plak..nasib baik kat IPGKKeningau ni ada gak kawan aku..syukur sangat..:) best gak mempunyai 2 IPG smsa j-QAF ni..:) bnyk gak pengalaman yang diperolehi walaupun hanya berapa bulan d IPGKPT n beberapa hari d IPGKKeningau...:)

No comments:

Post a Comment