Pages

Sunday, March 25, 2012

"jgn x masuk kelas"

teringat ungkapan yang diucapkan dalam talian sabtu lepas ketika aku menemani kak isma p klinik coz anak dia x berapa sihat hari tu... first, x dengar sgt bunyi henset, then missed call..dia kol semula n sy pun jwb kol tersebut...saya tanya siapa yg kol dia jwb REDZAN...sy pun tny kenapa..dia kata " ustazah masuk kelas kan hari selasa ni? ustazah jgn x masuk kelas tau hari selasa"...saya katam= ya saya akan masuk kelas kamu hari selasa nnt..insyaALLAH...talian pun terputus...selepas anak muridku REDZAN dr kelas 3C berkata begitu, aku terasa terharu dan betapa tingginya darjat seorang guru d mata anak murid...redzan pernah kata, ustazah nnt ajar kami la bila tahun 4 thn depan...saya kata, saya x tau lg coz saya mengajar sesi petang.... semoga anak2 muridku menjadi insan yang berguna pada masa akan datang...amin...insyaALLAH...:)

No comments:

Post a Comment