Pages

Monday, December 3, 2012

statusku...

tarikh hari ini, 03122012... hanya tinggal beberapa hari lagi statusku akan berubah..bersediakah aku? ramai kawan2 ku bertanya kepadaku kenapa aku semakin kurus? aku tidak dpt menjawab persoalan tersebut kerana aku tidak tahu situasi sbnr..aku hanya tahu yg aku seperti biasa sahaja..tidaklah terlalu kurus n terlalu sihat...bila jumpa kawan2 benda yg sama ditanyakan..aku jadi hairan... aku mengambil masa untuk perhati dgn teliti diriku sbnr..ada benarnya mereka berkata begitu.dan aku bertanya pada dia, adakah aku terlalu kurus?dia menjawab, biasa sahaja..bukan kawan2 sahaja yg menegur kekurusanku malah, ahli keluargaku juga.. mereka hairan, jika orang yang hendak menanti hari bahagia, ada menunjukkan kesihatan jugala, walau x bnyk tp yg pntg ada..tetapi aku sebaliknya...tidak tahu kenapa..huhu.. skrg, hanya beberapa minggu utk aku bersama kawan2ku dalam status bujang..hehehe...dlm menghitung hari, rasa debaran memang terasa tetapi aku berlakon utk tidak menampakkan debaran tu...takut nnt pengsan plak...hehehehe.... doakan semoga dipermudahkan segala urusan pada hari tersebut dalam melalui alam rumahtangga yang akan dibina nnt...in shaa ALLLAH...mohon doa yg terbaik dari pembaca2...:) jazakallahu khairan kathira..terima kasih semua...:)

No comments:

Post a Comment