Pages

Tuesday, October 16, 2012

Menghitung Hari...

assalamualaikum warahmatullahi wabarkatuh semua..:) hari ini, 16 oktober 2012 bersamaan hari selasa dan esok rabu.tidak sangka aku boleh menempuh alam kerjaya sebagai guru.bukan senang menjadi seorang sekarang, memang mencabar...sukar utk diungkapkan..hanya guru yg telah lama berkhidmat faham dengan tanggungjawab sebagai guru..tapi aku slaute dgn guru2 yg mahu menambah perkhidmatan sbg guru dgn menambah kontrak until 60 thn...syabas...:) aik, sebenarnya aku mau cta apa ni ar..hehehee...okeh, kita masuk tajuk sebenar...hehehe... skrg sudah bulan oktober, bulan depan bulan november dan akan menjelang bulan disember...adakah aku bersedia utk suatu tanggungjawab sbg seorang bergelar.... hanya beberapa bulan dan berapa hari sahaja aku dgn kehidupanku begini... aku memohon pertolongan-MU..mohon dipermudahkan segala urusanku di dunia dan di akhirat...

2 comments:

  1. tahniah Fil...smga bersiap sedia mental dn fizikal menempuh alam rumahtangga..tntinya byk dugaan dn cabaran... apepun smga mnjadi isteri solehah di dunia dn akhirat...ameeennn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih che mah...:)

      semoga diri ini mampu menempuh cabaran akn dtg....doakan aku ya che mah....

      Delete