Pages

Saturday, May 22, 2010

Aku & Dirimu

Setibanya cuti semester, aku dah tekad untuk menyiapkan dirimu,...dan aku berkorban untuk tidak balik ke kampung halamanku untuk aku menyiapkan dirimu...pada awalnya aku bersemangat untuk menyiapkannya kerana aku terdengar ada kawan2ku juga mahu menyiapkan dirimu...aku dah contact keluargaku sebab aku tidak balik kampung halaman dan mereka membenarkanku untuk menyiapkan dirimu...

Seminggu selepas exam, aku menjumpai seseorang untuk bertanya tentang dirimu...firstly, aku tidak clear ngan apa yang hendak aku buat untuk dirimu...tapi apabila aku menjumpai orang itu, aku bertambah teruja untuk menjumpai dirimu...tp bila aku hendak mengenali dirmu, aku kaku dan tidak tahu apa aku nak buat sebenarnya...aku rest beberapa hari dan pada masa itu, aku telah membuang masaku yang amat berharga untuk mengenalinya lebih mendalam lagi...aku biarkan dirinya buat beberapa ketika...

Sekarang ni, aku masih tidak mengenali dirinya dengan lebih dekat lagi..dan aku berasa amat rugi sangat apabila aku tidak melalukan apa2 untuk mengenalinya dengan lebih rapat lagi...aku harap adalah seseorang yang boleh memberikan sinar untuk aku mengenali dirnya dengan lebih rapat lagi agar aku tidak menyesal di kemudian hari....

4 comments:

  1. ha aku tau apa yg kau mksd wahai filzah...semestinya...x jd la bgtau...hehehehe

    ReplyDelete
  2. sharing is caring...May 23, 2010 at 12:52 AM

    tesis...

    ReplyDelete
  3. yeke jawapannye tesis...?

    bukan bende tu ORANG?hahaha

    ReplyDelete
  4. haa....betul3....jawapan yang paling tepat yang diberikan oleh sharing is caring....bagus2..great..thanks bagi jawapan..mcmn tau ni ek....

    kawan2, amacam ngan tesis?

    ReplyDelete