Pages

Monday, January 9, 2012

tahap mana dah ni...

assalamualaikum reader2 saya yang setia... maaf kiranya lama dah x post entry. disebabkan line d tempat saya ni terlalu laju, niat utk update blog ni selalu semakin pudar.ntah kenapa line celcom broadband ni bengong sangat2 d kg ni...saya x tau samada line d kwsn kami yg masalah ataupun ke semua line celcom bermasalah. sblm 20 dis 2011, ok ja pun line ni, dulu line celcom broadband ni "HSDPA" tp bila mau hujung tahun 2011 bleh plak bertukar p "GPRS"..terlalu lah laju until saya yg terlalu tinggi kesabaran ni membiarkan kelajuan line ini digunakan orang yang lebih memerlukan. maaf andai ruangan kali ni saya bawa anda terlibat sekali dlm masalah saya. tolong la celcom broadband fikir utk memperbaiki line celcom broadband skeg ni...org pun ada perkara penting utk mencari bahan utk kerja, tugasan dan lain2. setiap bulan bayar, tapi x kan lah sebegini rupa service celcom broadband ni...maaf sangat2..

No comments:

Post a Comment